FortiVoice - Call Center 1 Year FortiCare Premium Support (1 - 30 Agents)

Tilgjengelighet: 20+ på lager
Sku: FC2-10-FVCC1-248-02-12
13 732,00 kr eksl mva
Beskrivelse

Flexible 24x7 support is available for system and product updates to meet customer requirements. Customer satisfaction and responsiveness is Fortinet's number one priority. With FortiCare services, customers can rest assured that their Fortinet security products are performing optimally and protecting their corporate assets with the best security technology at the best possible price.

Swift support response

The next business day response time ensures that issues are addressed quickly, minimizing potential disruptions to operations.

Comprehensive service coverage

Service includes an extended service agreement along with updates for new releases, keeping systems up to date and secure.

Convenient parts replacement

Advanced parts replacement service means that essential components can be shipped quickly, maintaining system functionality.

Expert consulting availability

Phone consulting provides access to knowledgeable support representatives, facilitating efficient troubleshooting.

Extensive resource access

Users can utilize the web knowledge base for self-service resources and guidance, enhancing overall support experience.

Generelt
Service InkludertForeløpige komponentutskiftning
PlasseringForsendelse
Full kontraktsperiode1 år
SvartidNeste forretningsdag
Detaljer
Service og støtteUtvidet serviceavtale - foreløpige komponentutskiftning - 1 år - forsendelse - responstid: neste forretningsdag
Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 1 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Produktinfostøtte - rådgivning via e-post - 1 år - tilgjengelighet 8 timer pr. dag / Mandag-fredag
Produktinfostøtte - netttilgang til kunnskapsbase - 1 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - webstøtte - 1 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Oppdatering med nye utgaver - 1 år